Bez sídla není podnikání

Všechny firmy mají společné to, že existují a fungují i díky tomu, že mají bez výjimky své firemní sídlo. Je tomu tak a ani tomu jinak být nemůže. Protože by žádný podnik bez tohoto nemohl ani existovat. Jenom si to zkuste představit, co by byla firma bez svého sídla:

prodejní firma

  1. Kde by ji hledali zákazníci? Pochopitelně nikde. Nejen že by ji nemohli najít, kdyby nevěděli, kde tato je, ale vlastně by ji vůbec nehledali, a to právě proto, že by neměli o její existenci bez nějakého toho sídla ani sebemenší tušení. A je přece jasné, že žádný podnik, který nemá zákazníky, neobstojí, neuživí se.
  2. Takovou firmu by bez sídla nenašli ani případní potřební dodavatelé, investoři a další obchodní partneři a tato by se tedy nemohla zdárně a vlastně vůbec rozvíjet. Jak by to tu bez těch zmíněných fungovalo? Nijak. Majitel by tu byl se svou firmou prostě úplně sám.
  3. A bez sídla by o firmě nevěděly a nemohly ji najít ani úřady. A byť by to možná majitelům takových firem nemuselo vadit, protože ne každý kontakt s úřady je příjemný a výhodný, je to prostě nezbytnost. I stát a další instituce musí vědět, kde která firma je, kde ji mohou v případě potřeby objevit.

košík v obchodě

Takže se podniky bez jejich firemních sídel nedokážou obejít. Už i při zakládání firmy je třeba takové sídlo mít a moci ho nahlásit. A proto lidé pořizující si takovou firmu vhodný objekt shánějí. Ale ne vždy úspěšně. Ne každá využitelná možnost je totiž stejně výhodná jako sídlo firmy Brno. Jsou tu nemovitosti třeba sice i dostupné, ale na první pohled nedůvěru vzbuzující, které by renomé nějakého podniku zrovna neprospěly, jsou tu objekty sice skvěle vypadající a na zvučné adrese se nacházející, ale zase tak drahé, že si je jen tak někdo nemůže dovolit koupit. Zatímco virtuální sídlo firmy, to je jiná. Tam se může se svojí firmou usídlit kdokoliv, a to na dobře vypadajícím místě a za velice atraktivní cenu.